Pages

PETUA UNTUK MASALAH WANITA

Petua supaya cepat dipinang (Ringan Jodoh)
  • Hendaklah dibacakan Surah Yusuf pada sebekas air yang bersih sebanyak 3 kali pada malam Jumaat. Air itu hendaklah dimandikan tiga pagi berturut- turut dan diminum 7 kali setiap hari selama tiga hari berturut-turut.
Mengatasi sengugut.
  • Campurkan halia yang telah ditumbuk dengan serbuk lada hitam Kuantiti sama banyak antara kedua-dua bahan. Makan dalam 1 @ 2 minggu sebelum haid Cara nak telan tu tak kisahlah macam mana pun. Tapi saya gunakan kapsul kosong lebih kurang 2 biji sekali makan.Tapi kenalah cepat menelannya sebelum ia lembik. Sekali makan anda tidak akan dapat senggugut selama 3 bulan berturut-turut . Ini adalah pengalaman saya.Setelah saya berada di kampus amat susah bagi saya nak amalkan petua tersebut tapi saya amalkan minum air suam . Kesannya tanpa sedari dah lama saya tak dapat senggugut.

Mengurangkan keluaran air di Virgina
  • Tumbuk hingga halus pucuk dan buah manjakani dan hati pinang muda. Gaulkan dengan minyak minyak bijan dan kemudian kukuskan. Ramuan tersebut hendaklah dimakan ketika tengah malam
Tegangkan payudara
  • Amalkan meminum air kanji (air didih nasi)sebelum tidur malam. Insyaallah mujarab

Gatal-gatal pada virgina perempuan
  • Ambil seikat daun sireh dan direbuskan dengan air biasa.Minum air tersebut setiap kali lepas kencing dan cucilah kemaluan anda dengan air tersebut.

0 Response to "PETUA UNTUK MASALAH WANITA"

Post a Comment